قوانین و شرایط خرید از فروشگاه اسپرت شامل این موارد می باشد که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شوند:

1- فروشگاه اسپرت فقط و فقط یک بار هزینه ی ارسال را و فقط برای سفارش های کامل برعهده می گیرد و در صورتی که مشتری به هر دلیلی خواستار تعویض کالای خود باشد تمامی بقیه هزینه های حمل و نقل با مشتری خواهد بود. همچنین در صورتی که مشتری به هر دلیلی تصمیم به بازپس دادن کالای خود بگیرد، تمامی هزینه های حمل و نقل از وجه اولیه کسر خواهد شد.

2- لطفا در هنگام خرید با توجه به صفحه ی راهنمای انتخاب سایز، محصول مناسب خود را انتخاب کنید در غیر اینصورت هزینه ی ارسال و مرجوع کردن محصول (طبق ضوابط بند 1) با خود شما می باشد.

3- برای ساکنین شهر اصفهان، خود خریدار می تواند زمان ارسال کالا را تعیین کند. در واقع هر زمانی که مشتری درخواست دهد کالا تحویل پیک شده و برای او ارسال می شود. البته این زمان باید در ساعات کاری باشد و در صورت خارج بودن از ساعات عادی کاری یا وجود شرایط خاص (مانند شرایط نامساعد جوی) این ارسال به اولین فرصت مناسب بعدی موکول خواهد شد. همچنین اگر مشتری ساعتی برای ارسال تعیین نکند، فروشگاه آس اسپرت در اولین فرصت اقدام به ارسال کالا نموده و در صورت حضور نداشتن مشتری در محل به هر دلیلی، هزینه بازپس آوردن و ارسال دوباره ی کالا مطابق بند (1) با مشتری خواهد بود.

4- در صورت درخواست مشتری اقدام به لغو خرید کالا فقط قبل از ارسال و از طریق ارتباط با شماره 09386093736 (تماس با ما) امکان پذیر است و پس از ارسال این امکان وجود ندارد و در صورت بازپس فرستادن کالا، هزینه های حمل و نقل طبق بند (1) از وجه اصلی کسر خواهد شد.

5- مشتری پس از ارسال کالا حق ندارد به طور خودسرانه اقدام به خودداری از دریافت کالا نماید و در صورت انجام این عمل فروشگاه مطابق بند (1) تمامی هزینه های حمل و نقل را از وجه دریافتی کسر خواهد کرد.

6- مشتری می تواند تا 10 روز از زمان پرداخت، کفش خود برای تعویض سایز ارسال نماید. بدیهی است در صورت تصمیم مشتری به بازپس فرستادن و ارسال دوباره ی محصول هزینه ها طبق ضوابط بند (1) محاسبه خواهد شد.

7- بدیهی است فروشگاه هنگام دریافت محصول پس از بازپس گیری یا تعویض، آن را بازرسی کرده و در صورت ایجاد مشکل و آسیب در کفش از طرف مشتری، فروشگاه از بازپس‌گیری کفش خودداری خواهد کرد.

8- ضمانت بازپس‌گیری و تعویض شامل لباس های ورزشی فروخته شده نمی شود.

9- در صورت موجود نبودن سایز خریداری شده فروشگاه اسپرت در اولین فرصت با شما تماس گرفته و هزینه ی انجام گرفته را بازپس می دهد. مشتریان از این لحاظ نباید نگرانی داشته باشند و با صبر و شکیبایی خود این اطمینان را داشته باشند که در صورت وجود هر گونه مشکل احتمالی فروشگاه حتما با شما تماس خواهد گرفت.

10- در تمامی مراحل خرید از طریق روش های مختلف همچون، چت سایت، تلگرام، واتس‌اپ، گپ، سیگنال، فرم تماس، ایمیل، تماس و … پاسخگوی شما خواهیم بود. (تماس با ما)

11- فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال بروز اشتباه در حمل و نقل و آدرس اشتباه نخواهد داشت و مشتری موظف است آدرس خود را به طور کاملاً دقیق در فرم ها وارد نماید. در صورت بروز اشتباه از این جهت مطابق با بند (1) عمل خواهد شد.

12- پس از خرید فروشگاه ممکن است به دلایل مختلف نیازمند تماس با شما باشد پس در ارائه ی صحیح و کامل اطلاعات تماسی خود دقت کافی را داشته باشید.

13- هزینه ارسال تمام محصولات در هنگام خرید به شما نمایش داده می شود و با قیمت محصول جمع می شود. در صورت رایگان بودن ارسال، این موضوع برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

14- جلب رضایت مشتریان بالاترین الویت فروشگاه اسپورت می باشد. در هر مرحله از خرید در صورت بروز هر مشکل می توانید از طریق هر کدام از راه های ارتباطی اعلام شده با ما ارتباط برقرار کرده و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.